Like a star, like a hero..

yeees, veckan är slut.

Jag kan inte riktigt bestämma mig om den har gått snabbt eller sakta? de första dagarna var heeelt sinnes sega men ju mer de gått har de gått anabbare och bättre : )
 imorse klockan åtta taggade OPS2D skolkort. jag var iår sittandes, känns bra jag hör ju trots allt hemma ett steg under alla x) kort som man är.. men de gick bra tills de där enskilda kortet. haaatar det ! sitt lite så och vrid lite där, där är de en hårslinga som ligger fel..men de tog en timma vklket betydde att vi hade bara typ 10-15 min engleska .då vi inte gjorde överdrivet mycket.. mer skolkort saker på fredagar taaack :)

den mest efter längtade
helgen på länge är som sagt hääär. älskling & jag : ) ska träffas så mycket vi hinner denna helgen. matcher och strul som är ivägen men annars , bara vi :)
ikäll ska jag dock träffa malin, min blondina vännina ;) och får se vad som händer.  : )

nu äter jag godis , usch har blivit alleles för mycket på senaste . vad hände med mitt jag ska abra äta på helgerna ? (a)

heroes can live at the road but heroes never die alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0