Idag kommer jag inte på någon rubrik

men så kan de va :)


Gårkväll blev braa ! Var och kollade fotboll, damlaget&bror spelade samtidigt och båda vann, wooho :) Sen var jag med Adam hela kvällen :) kollade film och sådär. Jag tyckte iallafall filmen var bra, även att den handlade om balett haha . Centerstage, sett den ? De dansade tuuufft :)

Idag blir de först att hjälpa till på den årliga kräftskivan i köööva, jag & mamma skulle tydligen stå borta vid norks och hålla i nån femkamp, varför norks liksom ? men ja , det blir säkert bra.
Senare kommer iallafall bli bra ! H-gänget & kurt ( + röjens haha ) ska ha träff. Tjejkvällar är sjukt underskattade. Så det blir pizza, tjejsnack och film. Kommer bli aas bra !

Jag hoppas ni får en bra dag& kväll ! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0