Jag har det i min hand

och jag kan inte
beskriva känslan

Jag ser ut som en skrämd ko, men det gör ingenting. för det är mitt körkort, det är mitt körkort som jag ska ha tills jag dör. jag får köra själv, jag klarar av det för jag har tagit körkort.
ni märker att jag måste intala mig detta ? kan fortfarande inte fatta det haha ! idag kom det på posten iallafall, så nu ligger det på sin plats i plånboken. aaaaah , fetaste känslan !!

Göreborg var underbart ! det var längesen jag fick till ett redigt asgarv, men igår, de tog aldrig slut. folk måste trott vi var sjukt någonstans. för ingenting, det bara bubblade ur mig skratt . tårarna rann och magen krampade. så himla underbart.
Jag glömde såklart kameran hemma, men de andra tog lite kort. så om jag får dem, så ska jag lägga ut några.
tack frida, hansen, lyck , tina & erik för för detta ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SJÄLV <3 Underbar resa och självklart får du kort :) ska bara lägga in dem på datorn först ;)

<3

2009-08-13 @ 23:58:26
Postat av: Hansen

Hahah dewt var av mig :D

2009-08-13 @ 23:58:49
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0