Det luktar..

att det kommer bli en bra helg,
att det är kass uppdateraing här från min sida
och i veckan har det luktat knäck...

Men jag har faktiskt ine haft tid. Egentligen vet jag inte varför. Men förutom att varit i ullared i måndags, i tisdags på stan med farmor&tränade, i onsdags jobb&träffa adam, i torsdags jobb&röjens.. jo det kakse inte är så konstigt. grejen är att jag typ tar bilder för att kunna lägga ut de här så det blir lite roligare. Nu blir det inte så, får jag är i skolan. Men vem vet, det kankse kommer bara ett inlägg med bilder. hahaha ..

Veckan har varit bra. Häromdagen fick jag tillfälle att dra ett extremt kul skämt.
jag:
står det 40 dagar eller dygn?
röjens: dagar.
Jag: meh, det gör de ju inte. det står dygn!
röjens: spela roll, det är ju samma sak ändå!
jag: ne för man kan vara vaken 40 dagar, men kan man vara de i 40 DYGN ?!
tystnad....
jag: hmm.. luktar det knäck? ;)

Helgen, kommer bli toppen. Ikväll äre ju idolfinal. Jag tror erik vinner, men jag håller på Calle. så ni vet ;) Sällskapet blir min kära Adam och det kommer bli kanon ! :)
Efter det bär det av till kålgården för att spela lussbandy som vårt skolIF fixar. OPeration FF är antagligen det enda laget med bara tjejer men det kommer bli superkul iallafall, tror jag minsann :)
Imon bär det as till Mullsjö för för att ha livetskväll med tjejerna och annat folk. Hundra tagg på det!
På söndag äre match, oj så pigga vi kommer att vara ! men så kan det va ;)
så antagligen blir det inte uppdatering på hela helgen lika bra jags äger de nu ! hahaha ..

ha de bra !
PUSS

Nyss:
Röjens: WENDEL GÅ IN PÅ FACEBOOK DÅ!!!
Jag: varför?
Röjens: du måste kommentera min status?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0