Ekar det ?

HALLÅ? hallå hallå hallå...
ÄRE NÅN DÄÄR ? äre nån där äre nån där...
--- nae.

Efter många påpekningar om att det minsann fortfarande står ojsan som senaste inlägg och att det verkar dött här på bloggen, så får jag skriva ett inlägg. Kankse är det pga av detta, eller så är det pga av att jag sitter på en data lektion och inte känner för att läsa i boken för att jag inte förstår nått iaf. Så, jag gör det någon annan gång...

Vad har hänt denna 1½ vecka ? jag har varit på relaxen två gånger. haha . En gång med röjens - det var då jag åt is, och en gång med Adam. Det där med isen går jag inte in på med tanke på att det rikskeras att ni alla slutar att läsa för att jag är ett äckel, eller nått, så vi struntar i det. Med Adam, var det massa mys . Och båda gångerna sjuuukt värda !

Annars, förutom att träffat Adam och vänner, så jag jag bokstavligt talat levt på jobbet. Jag har jobbar galet mycket- vilket är toppen ! jag trivs verkligen, men nu måste jag ta tag i skolarbetet igen känner jag ! Men vad tjänar man på det ? sch.. jag vet.
Pga jobbet jag har visst missat två matcher också och träningar, så kan det vara haha.

Så, inte så mycket att missa va ? haha . Men ni lär får mer uppdateringar närmre helgen. Ida Wendel drar till göteboooooorg för att se idol. och vem är inte gästartister om inte WESTLIFE ! kan de bli bättre ? svårt .. :D

Ni får ha en bra dag och kväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Röjens

Wow Wendel är på fötter igen med bloggen ;)

HAllålua!

2009-12-01 @ 16:13:55
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0