Du vet en lugn onsdag

skönt de !

Började med sovmorgon som alltid är lika välkommet. Första lektionen har varit inställd i två (?) veckor nu, nästa vecka också, så gäller att njuta !
på psykiatrin vart de film, så gick redigt snabbt ! Jag fick vg+ på provet om schizofreni, BRA IDA WENDEL ! blev mycket stolt eftersom de vart typ en miljon saker att kunna :P

På historian, hade vi samhäll. haha ja vet de låter skumt men skriver på vårt abete om mänskiga rättigheter. Jag skriver om barn som inte får någon undervisning trots att de står  mänskliga rättigheter. Sånna saker som man blir irriterade på !

Efter det
gick jag och tina till vip och köpte godis för att ladda inför att kolla på twlight. har de på engleksan, ska se en film och stå framför klassen och snacka om den - på englska. usch, syter redan för det. min engleksa är inget vidare direkt, och framför klassen på typ 20 pers ? uuuuuuuurk !

Ikväll blir de att kolla på jik-matchen. måste ju- de förlorar ju annars ;) haha ryktas även om att vi ska få " ta emot publikens hyllningar " för att a-laget gått upp i ettan. känns ju lagom pinsamt att gå in dör när man dessutom inte spelat en match, haha .. men de lär bli kul iaf höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0