Du vet helgen som gick

Hmm, jag har kommit på att jag
inte hinner skriva så mycket på helgena..

Men va gör de om hundra år ?
Helgen har iallafall varit bra, inga större händelser kankse. I fredags var jag up & pratade med min nu skadade bengan. fikade & så , mysmys !
sen hem tiill älskling & sova där. kollade på let's dance och somnade nog innan jag hunnit lägga ner huvudet på kudden kan jag tänka mig ! sjukt trött !
Igår spelade vi innebandy med gänget i stadsgården. jag stol mål, HAHA naaaae jag ska nog inte fortsätta med det. dock hade nog de andra laget kul , som fick skjuta sitt hårdaste på en tjej. mhm.. mooooget ;)
eftermiddagen blev de övningsköra. de gick bra. har kommit in i staden och köra lite nu. dock hände det nått i en rondell, behöver ju inte gå in på vad så att den bil tutade på mig. jag lovar han släppte inte tuten förren typ 5-10 sek efter. men som mamma sa.
- ääch de va nog en gubbe med sportmössa..
haha jo säkert !

Kvällen tillsammans med annér  så kom Erik&Tina och vi kollade på film-. Stardust inte heelt fel . den va bra tycker jag :) fick även ett gott skratt senare på kvällen. mer behöver vi inte säga om det ?! eller ...

Idag vart de match. 3-3, det går inte bra någonstan. men hållut hållut..ingen träning imon, åhh va tråkigt...tss...¨

någon som missade henke idag? jag tror faktist inte det. hur längesen var det det var fullsatt i a-hallen för att kolla på jik ?! haha okej kankse inte var idag heller, för att kolla på jik alltså utan på henke. men iallafall 1046 pers är inte dåligt alltså! jik behöver det...
matchen slutade iallafall 3-3 den också. rättvist tycker jag och henke , han gjorde absolut inte bort sig !
måste dra mig till pluggandet nu. psykprov på onsdag, som måste gå bra. usch ja !

MEN ! vad du än gör, gör de med ett leende ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0