Stek

jag älskar vädret.

Och jag är inte ensam om det va ? kan tänka mig det. det är detta man längtar efter hela hemska hösten och vintern. visst det kan vara mysigt och så att vara inne med tända ljus och massa, men att vara ute, att gå till bussen eller att behöva ta på sig en massa kläder nej tack. så nu, det är nu på sommaren, och våren, jag som jag vekrligen lever. åh va underbart !

Idag skulle det blivit stek på vättern
men pga all blåst som var i morse, chickade jag och tessi ur, så det blev stekning på baksidan istället. och oj va varmt det blev! men som sagt, jag klagar inte !
Ikväll blir det övningskörning och så ska jag och pappa fixa raberberkräm. hur gott är inte det liksom ?! :D åhh så gott !
ha de så bra ikväll, och, allt som du gör, gör de med ett leende.

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0