Fullt ös medvetslös !

Redigt jobbig dag,
med ett underbart slut.

Sov redigt kasst inatt. massvis som bara snurrar i huvudet bara för att de va så mycket att göra idag. Men det gick. Riskutbildningen var dock segt, men så kan de va.
Engelskan gick inte vidare, jag hörde ine ens vad jag sa själv haha. Men nu vart de gjort.
Provet som skulle vara imon är flyttat, tack gode gud för det ! bäst att börja i tid tills nästa vecka ?

hann vara hemma max 5 min innan det blev buss tillbaka in till stan. åhh, de var så fina på balen! jag vill ooockså ! men tänk om man inte har nån att gå med, då blire problem nästa år! 

 
Malin&Nille !


Emelie&Marcus!



första matchen med korpen kandock vara dagens höjdpunkt. Min fot mår redit mycket bättre och jag bara ville in! Men med endast 3 avbytare ( tilda är med skadad :O ) så lyckades vi vinna. jag är så sjukt stolt över er flickor.
Vinst med 1-0 och nästa match ska jag spela om jag så behöver tejpe 3 rullar tejp för att kunna! taaaaagg !
matchens lirare utan mig får bli mia. sjukt bra jobbat, kuuung !
för att inte tala om våra "nybörjare" sofie,nico&lina. imponerad av er !
fast, jag är egentligen impad av er alla.
PUSS!
Batterierna i min kamera tog slut på balen som tur var hade tina med sin. så tilda tog kort... två stycken.. HAHAHAHA ,.bättre lycka med det nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0