Jönköpings marknad

känner att de är liiite
kass uppdareing här numera,
men ja hoppas ni överlever :) !
haha

Igår var de alla väntade på.. elle naa kankse inte. IDAG är dagen alla väntar på, men kommer dit senare.
Igår, efter skolan, tog jag & tina en sväng på stan.  Det är inte bra att gå där om man hatar de dära tutorna alla har i munnen, alla ballonger som barnen inte ha koll på och människor som antingen går för sakta eller stanna och pratar mitt i vägen. MEN, ändå ska man dit, vaaarje år. haha.. hittade jag nått då ? ja en tröja, men jag köpte den inte hmm..satt på café i två timmar och pratade först, sen blev de pizza&fotboll på kvällen. jag som skullet a de lugnt igår, jaja :)

Idag, är som sagt en bra dag. solen skiner, folk kommer hit & grillar och sen blire rixrixrix ! blir inte samma känsla idag som förra året dock. då hade vi suttit framför scenen i 2 timmar nu redan. Men, ola&brolle är ju inte med idag, så det fick bli lite grill innan istället, blir säkert lika bra de :)

Hoppas ni får en lika bra kväll, som jag troligvis kommer att få :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0