Lycklig

det är sant !

Idag känner jag en känsla som jag skulle vilja kalla lycka. Jag är efter mina ca 4 timmar av sömn inatt, sjukt trött och min ögon vill helst bara slockna. Min fot gör ont efter dansen som varade till tre någon gång inatt och jag har plugg att göra. Ändå ler jag. jag vet inte varför :) men för några månader sen längtade jag tills dit jag är idag. allt grubblande, all oro att vara ensam och en oviss framtid- det var en längtan. jag ville bara spola fram tiden ett tag, och jag inser nu att jag klarat av det,utan tidsmaskin eller framspolning. det är jag redigt stolt över. jag ser ljust och jag längtar.
-Imon: halkbana
-onsdag: liseberg med klassen !  tagg OPS2D !
-lördag: rix ! :)
-11 juni: skolavsutning
-OM EXAKT EN MÅNAD: ida wendel fyller 18 !
och sen innan jobbet drar igång i slutet av sommaren, så äre äventyr hit&dit. yes ! :)

Bara för att skjuta fram pluggandet lite så blir det fotboll en sväng i eftermiddag. men känner jag mig&frida rätt, så kommer det mest bli prat. och det tycker jag är redigt vääärt ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0