Värt med ledigt!

fyra dagar,
uunderbart !

Känns redigt skönt att vi kommit såhär lågt. Kommer ni ihåg när jag klagade över samhällsprovet? Så längesen som jag klagade över det, så långt är de kvar till sommarlover. är inte de heeelt underbart ? ;D det tycker iallafall jag!

Efter skolan fick det bli en sväng med tina på stan. Hon klppte sig & sen en glass på donken för att fira hennes fluff hon lyckats få. haha ! redigt nice :) ! 

När jag kom hem brakade värsta åskan ut igen. Kan detta vara bra för våran värld att de åskar såhär mycket. Det är iaf inte bra för min lilla älsklingskisse. Hon hatar åska. förra gången kröp hon bakom skrivbordet. Idag hörde jag henne pipa ute i tv-rummet. jag gick och där stod hon mitt på golvet med svansen mellan benen. Ögonen så stora de kan bli och smög sig mot mig. Jag bar upp henne och hon var så rädd så rädd. så brakade de till igen och hon sprang bakom skrivbordet igen. Obsavera att de typ är max 10 cm där. lilla lilla älskling. 

Ikväll blire en kväll hos tilda. Det blir kanonas tror jag minsann !


min älsklingsmissan <3

                   

Kommentarer
Postat av: O

Va söt hon är

2009-05-20 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0