yey !

match, plutten,
innebandy,match,
shitlake.

Det sammanfattar mitt dygn. Igår vart de som sagt match i Eksjö, lagom kul men fredag kan man tänka, men det funkade. Matchen slutade 10-3 till oss och jag gjorde 2 mål, höhö . Fast, egentligen vet jag inte om jag skulle haft båda, jossan kanske skulle haft ett. MEn varken hon eller jag var säker på hur det skulle va, så det blev domaren som fick avgöra haha .
Tina,Erik & Adam hade åkt heela vägen för att kolla, tack igen, det betyder mycket :)

Adam sov här och morgonen började som förra lördagen med idol som vi missade. Jag tycker faktist att det är Nicklas som borde åka nu, sen Calle. Tyvärr tror jag Rabih åker snart, han var maaagisk igår, men tyävrr kan han ju inte sjunga sig igenom idol med ballader. Så kan de va :)

Runt två, kom Erik& Johan och hämtade mig så pkte vi och kollade på Adams match. Blev lite sena och missade Adams två ass. Men han var bra iallafall och de vann med 7-5 :)

Snart tar jag & Tessi bilen till shitlake, till röjens & emil. Där blir det skräck och massa onyttheter. Sånt som behövs liksom :) Kommer bli en kanon kväll, det är jag säker på !

Ni får ha en bra kväll !
PUSS

att ge en puss är som
att skriva en halv uppsats
pch hoppas på godkänt / A. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0