Att trivas

och längta tillbaka.

För det är precis vad jag gör. Till praktiken alltså. Trivs sjukligt bra måste jag erkänna. Gjort och lärt mig massa nya saker idag, första dagen ! gaaah , kommer vara kanon att vara där i fyra hela veckor ! :)  ta blodtryck, byta förband, ge sondmat, ta blodvärde och massa annat. SUPER ! :D Min handledare är jätte snäll också, så det här kommer gå som en dans :)

Nu sitter jag i skolan. Datakunskapen, måste åka in för att gå på denna lektion. Känns lite önödigt med tanke på att man mest sitter och kollar på annat. Men, jag klarade precis prov 1 av 7 som vi ska ha innnan jul. Woho , bra mig ! Känns fint faktist ! :)

Ikväll är det en innebandyträning som jag ser mindre fram emot. Men jag ska ge det denna veckan också, eftersom det inte var allt för dötråkigt förra veckan. Men, vi får se. Tydligen var de också nån intersport grej med jik ikväll ? Hm..

Ha en bra kväll !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0