Långdag blev skrattdag !

det var längesen
jag skrattade så mycket...
..på en håltimma. :)

Kommer ni ihåg hur depp jag var pga av den tre timmars långa håltimman vi har varje tisdag ? Idag gick den lätt som ne plätt. Sjuka as garv fick vi till, det bara bubblar i mig. jag är så lycklig :) 
Jag, Röjens& Sofie gick till a6 och gjorde några ärenden innan vi satte oss och gjorde religionen. RELIGION, KUL ?! jag vet, jag somande när jag skulle göra den här hemma, så vi satte oss på ett fik och tänkte att vi skulle gör de bästa av de. och vet du ? Vi skrattade oss igenom det, haha. Fråga mig inte hur för de vet jag inte. kan vara pga att röjens inte kan utala ord rätt, sofie skulle baka oblat hemma, och att vi planerade att dricka upp hela läskmaskinen för att tjäna så mycket som möjligt, och massa andra lama saker, men så kan de va. Nu är den gjord och jag slipper den nu, kan de bli bättre ? BRA OSS !

Tidigare fick vi också sluta på datan,
hela en halvtimma. YES !
Så, ikväll ska jag fortsätta att ta väck min förkylning och bara ta de lungt, kankse blir de en sväng till gränna, men kankse inte är värt att smitta ner mormor&morfar inte. hmm..
Iaf, ha en bra kväll ! :)
PUSS


Livet är inte dagarna som passerar,
Livet är dagarna vi minns.


Kommentarer
Postat av: (:

Eller:

"Livet handlar inte om hur många andetag man tar, utan ögonblicken som får en att tappa andan."

2009-09-01 @ 18:03:07
Postat av: Ida

åhhe, bra där !

2009-09-01 @ 18:16:27
URL: http://kallasidde.blogg.se/
Postat av: (:

Hörrö! Du har ju tagit det citatet från en reklam!

2009-09-06 @ 19:30:44
Postat av: Anonym

Jag veet ! typ någon resegrej va? men jag kan fortfarnde tycka det är bra , visst ? :)

2009-09-06 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0