67 skoldagar kvar ?!

Hörde det någonstans, och det låter ju inte heelt fel. Detta är något som ska firas, ikväll. Utgång väntas med förfest hos Tessi med folket. Det kommer bli aaaawssooome , känner det. haha :)
Idag & imon är jag ledig även från jobbet. Men inte från pluggandet, nejnej. Dessa dagar får kallas plugg-dagar för att det är ungefär det jag kommer syssla med, förutom ikväll då. Två daker är avklarade, bäst att fortsätta.

Ikväll ska jag dansa och ha kul. Ni får ha det också, med eller utan dans.
Min fot är förrensten ond, men det stoppar ingenting ikväll. Aldrig :)
Som sagt, ha en bra eftermiddag och kväll :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! <3

Skulle inte heller våga gå själv mitt i natten, hihi! :) <3

Kram! <3

2010-02-20 @ 19:57:26
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0