Antagligen värt det

Lite trött, lite ont i huvudet, lite sleeeten men, antagligen värt det. Eller ne, mycket värt. Kvällen igår var kanon. Förfesten hos Tessi spenderades med tessi&röjens fyllefia som de gjort själva haha. Vem blev offrerna? Jo jag och Tessi, typiskt. Men, jag tycker vi lyckades ta oss ur detta på ett snyggt sätt ! hahaha .. Sen, ölspelet. Samma sak här, de lättpåverkade får all skit. Fick dock med oss Emil i vårt "lag" här så det gick lite smidigare hahahha ..
Utgången till 8glas var kul. Träffade massa folk som man inte sett på jättelänge :)

sen fick jag skjuts de typ 500 meterna hem till adam. haha, ingen vågar gå på stan själv mitt i natten, faktist. så kröp jag ner vid honom och somnade antaligen innan jag hann lägga huvudet på kudden haha. uuunderbart ! <3

men, världen stannar inte av för en lyckad kväll inte. Det är bäst att fortsätta med pluggandet. selma lagererlöf för hela slanten står på programmet idag. Ehh... kul.
Ni får ha en bra dag !
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma! <3

Skulle inte heller våga gå själv mitt i natten, hihi! :) <3

Kram! <3

2010-02-20 @ 19:56:26
URL: http://kallasannerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0