Bilder

Jag har hittat min mobilsladd ! woooohooo, säger jag :)


Röjens: *tom/förvånad/överraskad/trött-blick* här var det...fullt...
väldigt internt men det var kul, just då. hahahha .


Såhär kul, tycker vi det är med grupparbeten. Vi fick dock MVG så det gör det hela lite roligare haha.
Tessi (den aktive), Sofie (den över-glade) och Röjens (den snygga)

 
Shit jag kommer knappt ihåg att det är såhär det ser ut undersnön. Att det är såhär vår trädgård ser ut utan snö, haha. Bilderna är tagna för ett x antal dagar/månader då det kunde vara lite charmigt mer frost och man tyckte det var lite halv fint. Nu, såhär 3 månader senare eller nått, är det inte fullt lika vackert. eller hur? Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit såhär glad över tö. Även om det kommer snöa nästa vecka igen troligen, så ser jag ljuset och känner hopp om en vår haha . Jag tippar på att snön är borta den 15 April. Okej ?


Ja, vad ska man skriva. Den är gjord av tessi i mitt religionsblock. HAHA, ni får själva tolka den faktist. Och den behöver ingen bildtext egentligen. KLOCKREEEEN.

 
Vänster: Rally. Höger: Missan
Ni som har följt min blogg ett tag kommer säkert ihåg när vi döpte Röjens kattungar tiull rally&sally? Jag ville adoptera sötaste rally men fick inte. Sally har sprungit bort men är han inte den sötaste ni sett ? :D alltså kill-katten, såklart.
Missan har gjort som jag. Gömmer sig i kylan under en filt. Såhär låg hon vid mina fötter en dag när jag låg och pluggade. SÖTNOS!


Har ju gått magsjuka på jobbet. vet inte om jag skrivit det eller ej. Fick ju en omgång själv därifrån, inge vidare måste jag erkänna. USCH ! MEn såhär såg jag ut iallafall när jag jobbade. Väldigt utrustad för att undvika kontakten med alla spyor och all... ja ni vet. Munskydd,handskar och förkläde. Av & på hela tiden. Men, värt. och som röjens skulle sagt: Det är ju tur att det inte är någon jävla skönhetstävling.


En bättre bild på det jag fick av adam med anledningen att det var en helt vanlig fredag. Underbara du. <3

 
Bilder från när jag och min kära kusin Sebbe var ute och lekte i snön. På bilden till höger lutade han sig sådär och frågade: blir det bra såhär?
Han är nog världens söstaste kusin, tillsammans med sin bror. :)


cpbild från disneykvällen. Här sitter hela gänget och äter pizza på golvet. Det var så mörkt så därför ser det ut som det gör haha!
Frida, Tessi, Jag, Linda & Röjens. :)


Den här bilden får avsluta. Detta är morfars mobiler genom tiderna. Det största köpte han -94. Och enligt honom själv var gubbarna vid båthuset imponerade och sa att det var en liten smidig en. Den där 3310 har han haft så länge så nu fungerar inte batteriet längre så idag fick han den sista, svarta. Den är så enkelt så han bara kan ringa på den ungefär, men det var färgskäm. det var lyx.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0