Matsalsprat

Ellen: ..för jag gillar ju sött ..
Johanna: åhh, gillar du mig då ?! :D:D
Ellen: ehh, nee du är mer ... besk.


Vad händer efter studenten ? det enda vi vet är att vi vill lämna landet för några månader. Få lite färg, klara oss själva och se lite annat. Så idag satt vi och pratade..
Röjens: Vi åka åka till thailand och nya zeeland och så, kolla hajar, fina fiskar och VALAR !
Tessi: Valar kan vi åka och kolla på i norge !!!
tystnad...
HAHAHAHAHHAHAHA.... från varma länder, till NORGE, naa vet inte. slutar väl med att vi är hemma haha .
Föresten, 4 månader till midsommar idag. Jag håller tummarna för att snön försvinner, vad gör ni ?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! <3

Haha, joo jag hoppas också att snön åker bort! :P

<3

2010-02-25 @ 15:52:06
Postat av: Röjens

Hahah Galet kul! om de inte bli månader måste vi komma iväg minst 1 vecka ;)

2010-02-25 @ 19:40:20
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0