Syo-dag!

Så, hemma från syo-dagen på ED. Om den gav något ? naa , inte så. Kankse för att jag bestämt mig för att inte plugga vidare direkt , men var ju på samma sak förra året och grejer så känns som det var samma saker. Volontär grejerna var väl de nya som var intressant. hmm, vill lämna detta kalla land, UNDERBART ! haha.

Svullnaden och att det är rött runt ögonen verkar inte vilja försvinna. Så fort jag slutar med den dära salvan så kommer skiten tillbaka. Så idag var jag hos Dr. Nisse igen innan jag åkte hem. Remiss till hud, så hoppas att de har något svar på vad det är för skit, iallafall att de kan göra så att det försvinner. Vill juu inte gå och se misshandlad och trött ut haha !

Jobb ikväll, bäst att repetera Selma Lagerlöf grejen !
Ha en bra eftermiddag och kväll ! :)
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0