fel på statistikmätaren?!

Okej , jag hade visst inte bara en läsare haha! Det visar det på statisikgrejen och då tänkte jag att äch han får ju ändå reda på vad jag men vips sån fanns de massa som läste haha. visa er människor!

Fa
st egentligen så om jag skulle skriva här så skulle det mest handla om jobb ändå. Det är nästan det ända jag gör nu för tiden. Jag försöker att ta varenda tid som jag är ledig och gra nått av det men shit man blir ju trött ! Internet har hag inte heller hemma just nu, Förra veckan när Adam bodde hos mig kyunda jag gå in lite på hans data men denna vdeckan har varit illa haha. galet var beroende man är ! vad gjorde man innan det liksom ?!

Iallafall igår hade jag och Martina en mysdag med filmer. a walk to remember, goal och kärlek vid andra ögonkastet. till det var det chips och godis haha. utanför regnade det så det kunde inte varit bättre ! tack för en bra dag :)
Senare på kvällen åkte jag till världens bästa Adam. Därav att jag kan sitta här idag haha., Börjar jobba tolv och sen kör vi hela helgen. Ledig på måndag, hör hela veckan igen, ledig söndag och sen jobb måndag-fredag. Gud, ja men det är lika bra att köra på för i höst, vem vet vad som händer då ? ;)

Ni får ha det så bra !
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0