jag kankse borde skriva ett inlägg

men gud, ingen bryr ju sig om vad jag gör eller skriver ändå haha. Det var EN som hade sagt att jag skulle skriva med, den enda som läser bloggen kankse, hahhaha ..
Skriver väl då, mest för att jag är ganska uttråkad innan jag åker ner till stan för att träna. Har fått med min Jonatan på step idag, haha spännande ! kommer gå kanooon ! :)

Iaf, förra veckan. Lagom kul då det mest var plugg och sådär. Var nere och kollade på hv i regnet. Sjukt irriterande med alla som ställer sig framför med världens största palaflaxer. Små personer borde få stå längt fram, utan krångel ! Och jag som är liten, jag hade minsann tänkt till och inte tagit med mig palaply för att vara snäll mot alla andra, aldrig samma misstag igen ! :P

Sista inlämningen
och provet är klart för iår, dvs på vääääldigt lång tid om inte föralltid. ne jag är väl inte klar med min utbildning, men är ju undersköterska om så där; 38 dagar. WOOOHOO ! :D Imon bär det av till praktiken på hälsan där jag ska spendera 4 veckor tillsammans med tina :) kankse inte kommer ses jättemycket men känns fint att ha någon första dagen och sådär :)

i lördags. Jaa, det var som en film. Perfekt ! Adam, min  fina Adam, hade planerat massa och det uppskattades verkligen. PÅ vår speciella plats i skogen, gjorde han den ännu mer speciell. Det var hur fint som helst. Vad jag gjort för att förtjäna en så fin pojkvän, det vet jag inte. Jag älskar dig.
sen åt vi på resturang och resten av kvällen spenderades i soffan framför film och med godis. Magiskt, tack! <3 

igår var sista rediga skoldagen. har svenska C kvar men annars är det bara praktik och studentstagg kvar, shiiiit ! En resa att se fram emot och med tjejerna. Och sen, ja sen blir de jobb. Men det kommer gå bra för då har man fått sååå mycket energi att leva på :)

nä det är väl bäst att packa väskan.
Ha en bra kväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Kul att det bara är 38 dagar kvar bara :) <3

2010-05-07 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0