Jaha , hej ?!

Jaha , varför har jag blogg ? jag vet inte , kan väl vara skoj antar jag ? För personer som vill veta detaljer .haha , inte vet jag . Det jag vet är att JonnaL skaffat en & jag ville med testa haha !

Hänt idag då ? Jag vaknade av att min klocka ringde , varför? kom inte ihåg först , men sen så. JOBBA ! usch, varit ledig en vecka nu ju efter som jag var i spaninen med underbara laget : ) Iaf jobb , gick upp & åt frulle , tog på mig & osv. Sen drog jag ut flätan som Chadde gjorde på väg hem i bussen från spanien. Spännande tänkte jag , ehh nej det blev lamt . såg ut som en blandning mellan gladis del pilar ( stavning ?! ) & en pudel typ . Så det blev toffs idag. Gick till bussen , 5 min innan den skule gå såg jag bussen åka förbi, HEJDÅ bussen. & jag fick springa till råslätt , men jag hann .
5 timmar framför jordgubbar & hallon. 22 liter . & hej va kul de va (A) usch , men det blir nog bara denna veckan också.

Bussen hem, & vem var hääär ? SEBBE :D fick tröjan jag köpte till honom i spaninen , han blev glad. Sen när Frida kom började han gråta , det var lite charmigt . Frida gick inte hem hos honom, men sen lite senare struntade han i henne , fast han glodde det gjorde han haha xD Gjorde roliga ljud också , haha jaa . .

Sen åkte vi till donken. McFlurry, mmmmm muuuums : ] Sen hem till mig , lekte lite med Sebbe den till frida för att kolla på lip filmen raise your voice. Men den funkade inte :O Så det blev cinderella story :) massa snygg är han den dära , haha . Fast det finns snyggare , såklart :)

Sen skjutsade hon hem mig , taaaack <3

Skrev för massa länge sen men visar idag för jag har nte fattat detta innan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0