So much for My Happy Ending ?

WAAALLA ! kul att det regnar .
det behövdes lite regn nu tycker jag .
tycker inte ni ?!

Dagen idag var väl heelt natulig. fast hade sovmorgon , maassa skönt ! började med idrott-teori , jag trodde jag blev förföjld från bussen . men han svängde av precis innan kålgården . det va lite läbbigt. Sen såg jag en med rosa mössa , det va matilda sen märkte jag haha .

Sen håltimma , åt & så. englska + brandlarm. "Siw med W " blev irriterad för att det var falskt . meeeen jag tycker det va bra , mindre englska . yeeeeeeeeeeeees ! sen hade vi typ förhör , ett fel BRA MIG ! sen fick vi Id-leggen . FY FÖR DOM ! jag sitter & fejk-ler som ngn annan tönt , bläääk !

Tyskan inställd, pluggade lite& sen gick jag & tessi på upptäcksfärd. hittade bl.a engeri . värsta verkstaden ju , kallt va de där också . nej usch för att gå där . på vägen tillbaka tog vi svängen förbi cafét . där satt vår allas glada Jonna med sina kompisar. åt 3 knäcke & citron vatten. JAG ÄLSKAR CITRON VATTEN . det är verkligen min nya favorit : )

sen matte , jag & tessi var väärsta aktiva idag . duktiga var vi (Y) haha , som vanligt (A).
jag&sofie lyssnade på avril på håltimman . tacktacktack kära avril för din musik :)

när jag kom med bussen ringer mamma &säger att vi ska hämta den nya moppen . snabbt hem , ta en macka i farten & till dinhoj där sveriges segaste & lamaste gubbe numera jobbar. När vi kom ner dit , finns det ingen box på skiten. så vi fick åka hem igen , utan moppe .

gjorde nyponsoppa med glaas ! MMMMMUUUUMS , maassa gott ! mycket bättre än en iskall fotbollsträningen som just nu mina kära vänner håller på med . känns bara onödigt att ens gå dit längre . till jag ens laget ? nästa fredag är det avslutning sista med fotbollslaget . lite sorgligt men ändå skönt ! har ju kvar de flesta i innebandyn som tur är , dock inte Malin :/ men vi kommer ändå träffas ,visst ? !
spanien - kommer alltid vara ett av de bästa fotbollsminnena med laget .
vi kommer fixa det även om vi inte kommer ses med fotbollsträningen.<3

ne nu MÅSTE jag plugga , om 25 min börjar idooool , woho . älska älska !
ha kul ! / iidde

image6
puss ! ( rackans vilken stor bild xD)


Kommentarer
Postat av: Mallz

Lätt Att vi ska.. <3

2007-09-26 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0