Don't stop never give up..

if the world is on you shoulders,
just smile and let it go..

det är ord man behöver dag som denna. alltså jäfla ED ! de har haft hela sommaren på sig att gör schema, alla i hela jönköping har idag fått din scheman ?! utan vi på omvårdnad. det för min förbannad. det var typ bara halv klart och va får man reda på då ?! 8-17.45 på måndagar. jag dööööör... sen delad klass på matten. KUUUUL , eh naae inte någon stans!

ne nu ska vi ju inte vara negativa här. det behövs ju lite positivitet här alltså. så hur gick de med de sakersna som vi hade längtat efter ?
- våra liv -- check
- ny mentor -- check, dock hör man typ inte va hon säger men man vänjer dig väl ?!
- träffa varandra -- check ! det var de bästa, skratta & shit det kommer hjälpa oss på våra troligtvis långa måndagar.

det vart lite negatit om skåpen också. ettorna ska ha underskåp och två & treor över. OPS2D fick under.. men flickor, det är ju bara skåp vi snackar om , visst ? : )

så , första dagen var väl itne totalt lyckad. men vi överlever.

när jag kom hem, drog jag på mig mys tröja, leggins och fotbollsstrumor. MYS TILL MAX . och snart kommer älskling också , kan inte bli bättre , : ) det är sånt man behöver.

Kommentarer
Postat av: Röjan

Kommmer fan inte klara av matten om vi ska dela klassen :/ FAN jäfla ED!

2008-08-20 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0