Ett, två explodera..

YES !

cooper blev de en minut snabbare. mycket stolt över detta, eftersom min egen-träning har gått som en gått i juli. hahaha , lär väl dock märkas senare kankse?
jag & frida va glidare, sprang cooper & sen interwaller. vi en runda - de andra fem (a) men vi hade ju faktist tagit ut oss extremt på cooper. haha, sen vart de stryka & shit också. känns skönt dock, att de är igång igen. bara att ta sig dit, göra de man ska och åka hem.
inget ska jag springa idag... njaa tar de imon. ja ni fattar. hur klarar ni er som jämt måste hålla igång själva ? oken man måste ju inte, men man mår ju själva bättre av de osv ja ni fattar.

cyklade fram&tillbaka till tränigen också, duktiga mej ! cykel är en bra uppfinning. vem va de som vi diskuterade cyklar med ? va de på visingsö ? de första med ni vet ett stort och ett litet hjul ? hur kom man upp på dom ?! ja menar jag är liten, jag skulle aldig kommit upp , men normala människo-längder ( okej såå ovanlig kankse inte min längd är men iaf ) hade väl inte heller de lätt ? tack för att någon ändrade detta, så behöver vi egentligen inte bry oss. haha men jag skulle vilja bra allt vilja veta det. någon som vet ? : )


men seriöst kolla på den ?! hur nyttigt kan de vara att cykla på den ?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, brr!!

2008-08-06 @ 22:04:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0