I have a dreaam..

inte om att läsa böcker iaf men
kom inte på nått med dröm eller böcker ..

hahahha...
just de , vi läste ju en hel del också . högläsning, hahaha !
började med att jag började bli rastlöst.
- nämen flickor jag kankse ska läsa lite för er ?
haha de ville de. var mest på skoj först men till slut blev de beroende. när jag slutade läsa blev det typ .. krig. nee kankse inte men de ville fortsätta.
efter ett tag så planerade vi våran dag efter hur vi skulle hinna läsa osv. 200 sidor blev de - på en dag.

så om ni  gillar sträckläsning, läs säg mig vad du drömt.



helt sinnnes, jag läser aldrig böcker om jag inte måste, nu har jag läst två - på en sommar.

Kommentarer
Postat av: Hansen

Den var bra :D. haha, trots att ja somnade under det bästa xP hehe

2008-08-15 @ 08:08:56
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0