I just wanna be, close.

forever forever
forever forever..

söta ni är som varit inne & kollat läget här fastän jag inte skrivit. en puss till er !

veckan i halmstad blev dock längre än vad jag trott. härligaste vädret ju med maaassa med stek. om jag blivit brun ? jaa om man räknar bort fläckarna i fejan så visst, jag har fått lite färg- utan att bränna mig !  BRA MEJ !

hände det något specillt då ? nee vi låg mest och stekte. träffade massa jönköpingsbor där nere på campingen, dock var de mest i fekens ålder så jag höll mig mest i husvagnen på kvällarna när vi grillat eller ätit någon annat mumsigt.
detta med husvagn är mysigt- det är det. men till slut börjar familjen gå på nerverna. och precis preciiiis innan jag tänk att åka hem tidigare så kom annér familjen ner . weeeei. bästa annér familj !
så det blev mys och bästa helgen- och avslutningen på veckan !



igår- sista kvällen. tog vi kvällsdopp, jääätte stora vågor och allt , dock inte som spanien van något slå dom vågorna ? sen precis innan vi skulle sova kläcker feken
nehe , nu blev de inte någon film ikväll heller. lika bra att kränna upp skiten..
haha helt plötsligt kunde jag inte vara irriterad på honom mer den dagen..pucko x )

jag älskar halmstad. jag gör faktist de maassa ! jag har ju sagt att jag älskar kalmar och de gör jag, men halmstad är lite större, lite mer folk lite mer sommar. finaste stränderna osv. men kalmar har fortfarande mysigaste staden- heelt klart : )

och till kalmar, dit åker jag imon ! : ) blir nog dock bara över dagen lite surt , hade velat se kalmar - aik på kvällen men icke. men kalmar är ändå mys, träffa och fira morbror och lite så : ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0