iin med bollen i mål..

yesyes ..

träningsmatchen i fredags gick väl som den gick. spelade två perioder med mina två h-kompanjoner hugo&holge. haha skämtar ni tänka jag, h-gänget i en kedja ? men de gick, vi flummade sönder, men gör de nått ? tre mål dock bara ett som blev godkännt, och de va av mig. hahaha fulaste i världshistorien men de gör ingenting haha .
amandas mål var tuffast !

på kvällen satt jag & mamma och pratade på altanen med ljus osv. de va redigt mys. pratade om de ena och de andra. inte vanligt det inte ..

igår, jobbade 7-17. sjuukt, var själv på hela jäfla avdelningen i fyra timmar ! men de gick bra , gamlingarna är snälla, fick bara två larm haha .. sen dukade fika & så. så det var ganska lättfötjänta pengar faktist. flrutom att jag missade annés match, men ska kolla andra lovar : )

igår kväll var de sk parkväll . jag & annér , tina & erik. blev två filmer, jag sov till den andra, tina till första haha . bra oss ! sen åkte de hem & vi gick och la oss.

idag sk jag väl kolla på när laget spelar mot lindköping. det tycker jag att även du ska ! hoppas på att åka till forserum en sväng också och hälsa på kusinerna. evighetersen jag såg sebbe ! :O

ne , om man skulle skaffa sig ett liv sålänge kankse ? något förslag ? inte de, nehe . haha uppadatering senare kanske kankse de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0