Jag är en jävel på kärlek..

hahaha kanske inte,
men den är go.

kom hem från anér fär någon timma sen. har varit ännu en slappar dag, ska dock inte klaga, dröjer väl ett tag tills nästa gång..gubben, du är bäst <3

iallafall, när jag kom hem innan, stod de en stereo i mitt rum. ojoj tänkte jag.
pappa vad är detta ?
nee en sterero , vi hade ju pratat om att du borde ha det, och så är de ju så kasst ljud i din mobil..

haha tacktack käre fader, den va snygg den rackans spelaren också, inte ny, men som sagt bättre ljud & shit ! : ) så vi är nog vänner igen, jag & far : ) och rubriken kom till för att de va den näsmsta cd i närheten ( oj va hände ) så de va därför haha..
 
jag har ååååångest. bara några timmar kvar på lovet och dom ska man sova på- USCH !
och så är jag nervös, även att jag inte vet att jag behöver det. inte för min egen skull, eller jo men ..'äsh.

ne nu måste jag väl gå, ska ju upp tidigt och shit imon. de e ju faaaan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0