När vi gräver guld i kina ?

fast, ser ju inte ut så nu.

jag skiver som många andra på sina bloggar. jag gillar inte tennis så mycket men ändå så så fastnar man , till & med när det just nu går dåligt för svenskarna. jag tycker att schweiz leker med sverige. inte som igår inte, ändå sitter man kvar.

det är ju samma sak med alla grenar i os egentligen. man kan sitta och kolla även om man är intresseerad av sporten eller inte, någon svensk eller inte , man man istter & kollar de gör man. tänk vilken makt va ?

jag missade dock 100m finalen, typ jätte många bra med där ju . hur gick de ?

Kommentarer
Postat av: Saarnak

Synd att du missade 100 m finalen! Bolt ägde alla och gjorde segergest 20-30 meter innan mållinjen! och sammtidigt slå världsrekord... Riktigt häftigt lopp!

2008-08-16 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0