somewhere over the rainbow..

varför har den låten
fastnat på min hjärna nu då ?

hon är iallafall söt ! tänk om man hade den talangen, kolla in !



kom nyss hem från älskling iallafall. han skulle ju iväg till jobbet. nu har jag duschat och väntar på att pappa ska göra detsamma så vi kan ut & övningsköra lite.
sen blir de planera hos tessi för vårt stora äventyr till falkenberg på lördag. spännande ska väl de bli !
ikväll är de min tur att springa cooper testet med innebandyn. alla andra sprang de i måndag, men jag var ju i kalmar..otur ! otränad som satan, men vem kan göra nått åt det nu ? haha..

senare ska ni också få en bild på min frissa, den måste bara torka lite osv. jag vet inte vad jag tycker om den riktigt, det är kortare - och de ska de ju va när man klippt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0