Wild cats everywhere...

naaaa !!
jag är glaaad nu !


förlåt mina kära vänner för att de varit negativt här de senaste, mycket att tänka på osv. MEN nu ser jag frammåt !
helgen kommer bli bra med match att kolla & spela och så träffa Tina&folk troligen : )

seeeen, 24 oktober 2008, high school musical prämiär ! PÅ SF ! det har ju bara varit på disneychannel innan , men NU . ojojoj . såg på trainern innan. SE DEN HÄR ! jag dör typ. ojoj , nej nu måste jag lugna ner mig.

fick present av älsklingen innan i form av gladmusik från - mamma mia the movie.
stod och höl i den ock eftersom du gillar den tänkte jag att de vore kul... åhh PUSS !

det är sånt man behöver.. åhh äntligen ett posetivt inlägg va ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0