Du ska inte tro de blir sommar..

ifall inte nån
sätter fart.

SÄMSTA natten ! jag sova kankse max 4 timmar - och de var inte direkt vad jag vill kalla sömn. vakna somna sakna somna. jag kunde verkligen inte. och sen ligger man och tänker -okej 6 timmar kvar..5 timmar kvar nåmåste jag sova.. shit 4 timmar kvar..ja ni fattar. så när jag vaknade idag , 5.30, kändes de som jag inte sovit någonting. mådde illa & shit också , men de vart bara att sätta sig på cykeln och cykla vidare.

innan dess sa jag hejdå till världens bästa mamma . hon åker och kollar på bror& pappa i göteborg idag. inatt hon va som en ängel, märkte att jag inte sov. ida hur är de ? hon liksom , behlndlade mig som ett barn, de va stort. jag uppskattar de , även om jag är sjutton. är de någon fel med det ?

jobbet var ganska segt. hade inte mycket och ingen kul liksom. kändes mest som att man satt av tiden, och fick lite pengar för det. bytte även bort mina extra turer v.31&32 - så nu kan jag åka med familjen på husvagnssemester om dom åker, om inte ? leedig efter nästa vecka. bra mig !

efter jobber cyklade jag til lstan & träffade Sofie. det var ju verkligen inte igår ! trevligt hade vi . när vi kom hem gjorde vi taost, muuums var jätte sugen på de hela dagen ! och sen blev de film . började kolla på closer men efter halva filmen kläcker vi kommentaren nästan samtidigt vad handlar den om ? jag vet inte om vi hade pratat för mycket eller om den var dålig - jag chansar på de andra altenativet (a) så det blev John Tucker must die. man kan inte tröttna på den. puss på den !
gammal bild dock..

hon åkte just hem och snart ska vi fira prinsessan ! heela sverige ! okej , nee jag vill bara se leona lewis som är där : )

huset ekar, nästan så man längtar lite efter familjen..


Kommentarer
Postat av: M

verkligen inget fel..

2008-07-14 @ 20:41:16
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: sofie

Bästa ida ! :D

2008-07-14 @ 21:15:56
URL: http://lickiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0