Expodera !

känslan vill
liksom ut.

Så hade jag tänk att börja detta inlägg . Skulle skrivit att jag hade ett gap flabb i mig som bara väntade att komma ut . för typ en halv timma sen kom det. hahaha..

jag tina&erik sitter och dricker te och kollar på allsången, vilket erik verkar tycka är sådär efter som han sitter och kommenterar alla.
oj va liten, men va faaaan har HAN på sig ? helvete va han ser ut.. osv.
när programmet är slut kommer va faaan är de är för vitingar! jag döööööööööööör nästintill av flabb, har fortfarande ont i magen om de liksom haha.
när programmet är slut och nästa program ska presenteras, vilket var morden i midsomer kommer ett vrååål frål erik & sen helt tyst återgår till sitt te igen. HAHAHHAHAHA som ingen hänt liksom.. jag skrattar fortfarande när jag skriver detta - fattar ni de roliga ?

iaf idag efter jobbet, som faktist gick ganska bra idag, så träffade jag tina. vi var ute & sprang en sväng , åt taco och sen tonade jag hennes hår. jätte fint blev det : )

hungrig ?; )

nu sitter de två mupparna och kolla på de där programmet , jag kan inte kolla. ska ju sova själv i huset sen igen- jag vågar liksom inte kommer ligga och inte kunna sova inatt igen då. Dom ska ju sova tillsammans inatt, klart dom vågar se det ? IGGE KOM HEM !

det är ju bara typ 4 dagar kvar nu, känns bra ! : )

Kommentarer
Postat av: Igge

Jag kommer snaaart! :)det är ju onsdag imon redan juu!:D SAKNAR DIG<3

2008-07-15 @ 21:44:40
URL: http://arneooscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0