Hur svårt kan de va ?

at komma på ett
äventyr ? ett litet litet bara..

Frida väckte mig vid tjugo i tolv idag, de va bra . här får man ju inte sova bort veckans enda lediga dag x) hon var äventyrs sugen precis som jag. det var ju en tid när vi hade äventyr varje helg..MEN idag kunde vi inte komma på något. vi kom på saker som visingsö, göteborg, standparken ..xD haha men ingen funkade för oss liksom. visingsö ska jag ju till nästa helg och göteborg måste vi ta någon gång när vi kan vara där hela tiden- LISEBERG typ :D dock utan favoriten rainbow nu..

Så vi vet inte vad vi ska göra redigt , ska åka till henne så får vi se. äventyren måste ju komma från ingenstans..

iaf, kvällen igår var bra . jag kom sist på badmintonen och filmen var lite halvbra ? hahaha , men det va ju trevligt folk iallafall  : ) tack frida för vi fick komma in i ditt hus : D

nu ska jag göra iordning mig resten , hörs senare om de belv ngt äventyr haha ..

tillsist lite bilder från igår..

Bosse, viktor & fia..

Tina in action



Erik&Frida fixar nätet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0