jag orkar inte mer vill inte vara kvar..

jag längtar att bli frisk tra lalalala ?
okej de va dåligt haha .

alltså jag orkar liksom intre vara sjuk mer . är de inte någon som har en idé hur man botar feber , halsont & ett ton huvud ? :)
idag har jag liksom gjort .. ingenting . sovit & kollat tv typ. sen började jag läsa en BOK ! ja menar hur länge sen va de liksom ? hade typ glömt bort hur man gjorde, kankse inte men iaf haha .
vet inte om den va så bra , somnade och sov två timmar istället..


jag är sugen på millshake men bror ville inte göra en till mig . är inte de elakt ? jag ooorkar ju inte göra en själv . oj oj det är synd om mig alltså . HAHAHAH

hoppas på film ikväll , pappa hade fått hem den där grejen jag inte vet ved den kallas. man liksom lägger in filmer , kopplar den till tv:n så kan man se dom. ENKELT ? eller ?

Kommentarer
Postat av: M

det är svårt att förklara hur man lägger in klipp.. msn ? :P

2008-07-09 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0