Never give up..

fast de gjorde jag.

midsomer programet är trrråk . okej var ju inte med från början men iaf. jag vågar ändå inte se .

liksom alla har väl hört de om liseberg eller ? ingen har väl missat ? eftersom bror och far är på gotiha och just idag , idag när rainbow som förövrig var en av mina favoriter krachar så ska de dit. det är ganska läskigt , de hade kunna sitta där, precis där och hela veckan hade varit oajade för dem, stackare . MEN mamma ringde och sa att de inte hade kommit dit än, hoppas de heller inte gick in...

dock skrämde hon skiten ur mig !
Hej igen ! jo du vet den där olycka på liseberg, Feken & pappa skulle ju till liseberg idag.. nej nejnej tänkte jag ..och jag skulle bara tala om att de inte kommit dit än, så om du börjar undra..

ojoj hjärtattack där !

det är lugnast när du är hemma, trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0