Runaway..

"spring två gånger i veckan
PLUS styrka.."

ÄNTLIGEN tog jag mig själv i kragen och var ute & sprang. ojoj tungt var ju det ! helt sinnes - tappar man kondisen såå snabbt ?! eller föresten.. vilken kondis ?
efter det blev det iallafall lite styrka. sen var de klart. man känner sig ju faktist hyffsat duktig måste jag ju säga :)

Joggat ner ett varv runt tomten ska ju egentligen vara fem min enlig James (a) så kom faktist solen fram, den va kvar hela 40 minuter innan det kom ett STORT SVART MOLN. tacktack !

Ikväll, blir de BIO ! med familjen dock men de kan ju vara mys de också , mamma mia. premiär och allt.  trailerna verkade ju iallafall bra, glad , bra musik, kärlek, humor jaa de duger nog : ) hoppas på godis också , jag har varit godis sugen heela veckan haha . 


någon som hört om den är bra?

annars , ingen planerat.
jo en sak till- spotta aldrig i motvind..

Kommentarer
Postat av: M

det sägs ju att den e bra !!! ÅÅH ja vill oxå se den !!

2008-07-11 @ 15:37:43
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack så mkt :D

2008-07-11 @ 15:57:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0