Someting special..

så söt , så liten,
såå min nya kusin !

seriöst . jag hade glömt så små dom faktist är . när man tar i dom är de som man håller en liten liten fågelunge som inte kan se vart de är eller vad det faktist är som håller på att hända.
tänk er själva - levt i mörker, inte behövs äta, vatten runt om och näst intill ljudisolerat. helt plötsligt efter nio varma månader får du inte plats, du pressas ut och hej här vart de kallt ljust och någon håller mig konsigt. jag måste börja äta själv och alla kollar på mig . vem är de är de min mamma osv. jaa ni fattar ? alla har ju varit med om de liksom, jag skulle vilja komma ihåg mitt första intryck av min mamma- vill inte ni det ? :P haha

när jag höll i lilla lilla Emil tänkte jag ; tänk när man har en egen, SIN son eller dotter. då måste jag veta varför den gråter och vad den vill . vågar jag detta ?

sen kollar på på Sebbe, snart två och precis storebror, sån vill jag ha ! liksom glad för ingenting och de liksom lös upp hans kväll vär när vi kom med två liter "bubba" och han fick äta huuur många han ville . åhh PUSS !

det är mina kusier jag snackar om, världens bästa kusiner och jag hoppas att jag kommer att vara världens bästa kusin för dom. så hon kan säga åhh vet du , jag har en kusin i jönköping. hon är 15/17 år äldre än mig :O !! naaw !

vill inte lägga ut bilder, kankse inte skulle vara så poppis men jag lovar - världens sötaste kusiner det har jag, Ida Kristina Linnea Wendel .

Kommentarer
Postat av: M

åååh, bebisar e så puttinutti sööta (A)

2008-07-10 @ 22:54:23
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: på ett vandrarhem =) sj?

2008-07-11 @ 00:58:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: kul ;)

2008-07-11 @ 15:14:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0