sudda sudda bort din sura min

för de är preciiiis de man gör
när man träffar henne
den där Röjens..

alltså dagen började reeedigt segt. satt väl här till typ halv två två någon gång. liksom väntade på röjens. nepp det blev ingen springande tar de imorgon.
snackade ju iaf med de där som är i framkrike- saarnak&annér. dom hade regn idag, de va ju surt för dom (a) haha nee tycker faktiskt synd om er, dock inte regnat här hemma idag. det är ju posetivt haha .

iaf, sen vid ungefär halv tre kom röjens in. plingplong * öppna dörren & klivpå* de rätt röjens så ska de va ;) hahaha
pratade ungefär om allt mellan himmel&jord. liksom träffas inte så ofta nu när de inte är skola, tänk att vi måste ta igen alla dom timmarna vi snackar i skolan annars- en en eftermiddag/kväll. jaa ni fattar ju själva..

idag hängde snacket dock mycket på våran lilla mini-semester vi ska göra till visingsö. ringa hit&dit. kolla priser. nu har vi iaf bokat helgen v.30. hur de blir - ja de får vi ju se.. hahahaa jag tror iallafall på succé !

så, till den dära saker jag hade på g, kommer ni ihåg ? det kommer bli verklighet, iallafall just ju. det är såhär:
jag har ganska mycket folk runt om mig. vänner,familj,laget osv.. de är liksom mitt liv. och efter som jag skriver mycket här just nu så måste ni ju veta vilka jag umgås med - visst ?
så röjens kommer bli offer nr:1 sen får vi se vem som blir de nästa gång. rubriken kommer vara personens favoritlåt- bara för att följa mönstret med att ha ordspråk eller låttext som rubrik..
målet är kankse att ha en varje vecka eller nått sånt men vi får se vad som händer. kankse dör det redan efter denna veckan ? skriv gärna vad ni tycker- om både röjens & själva grejen ;)

SAKNAR IGGEEEE !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0