Uhlalala..

I love you baby,
love me tonight.

hört den ? jag har alldeles förälskat mig i den ! Liksa så bag in da box - som sas vara sommarens plåga ? joo den kommer bli min plåga , och alla i min omgivning. Båda var med på mammas jobbar-vikarie-skiva.

  • Bag in da box - DJ Tune feat. Orremannen
  • Uh la la la - Alexia
lyssna- och er sommar är räddad.

Filmen jag & Jonna såg innan då, hur var den ? huuur bra som helst. Bra dans, bra musik  tuffa människor och en snygging .. vad mer kan man begära? ; ) har ju blivit mycket filmer denna helgen heler sinnes bra filmer också.

  1. Mamma Mia ! jag finner fortfarande inte några ord, men funderar starkt på att gå på den en gång till..
  2. Step up! som jag skrev, ingenting saknades
  3. Bangkok Hilton bara den hjärtlösa kan hata filmen. Det var tjejpower på hög nivå !
  4. Tuck everlasting den va fin, det va som en saga
efter en bra helg med bra filmer, börjar jobbet imon. skänk en tanke till mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0