wake me up bwfore you gogo..

sämsta natten, sämsta sömnen

alltså jag sov typ inget i natt . för de första tog de typ över en timma innan jag somnade igår - även om jag var jätte trött när jag gick och la mig. kankse kan bero på att jag sov på dagen igår ?

Idag har jag iallafall frisk förklarat mig själv . Ska inte ta febern och ska knarka halstabeltter, eftersom halsen fortfarande är fucked up. anledningen till detta är att idag var de dels 20 grader iskuggan när jag vaknade , ser dock mulet ut nu - annars ska jag steka lite . kankse inte det bästa men man kan göra de , lite i ansiktet iaf ? : ) 
Sen på eftermiddagskvällen ska vi och hälsa på vår nya släkt medlem - kusin emil : ) om han är lika söt som sin storebror återstår & se , men det tror jag :) .



 

Kommentarer
Postat av: M

på något konstigt sätt har du smittat mig :O Min hals e fucked up to !!



Hannes är Leifs barnbarn btw :) var på Gotland me han för typ 9 år sedan xD

2008-07-10 @ 11:25:38
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0