when love returns again.

någon som märkt att jag döpt alla inlägg
till antingen något i en låt eller nått talesätt?

iaf , gick & la mig tyo halv två inatt. och sitter redan där ? tänker ni .
inte så lustigt egentligen. jag & bror ska till gränna & hälsa på vår älskade mormor&morfar.
bussen går härifrån 9.57 och är framme 11.22. tänk nästa år när man troligtvis har körkort..

fast, solen skiner himelen är blå - känns lite tråk att åka dit ändå. ojsan det rimmade .skulle hellre vilja åka till vätten idag igen.
hade föresten en maassa stek dag igår där med malin & annér. sååå bra och såå varmt. vattnet tog död på fötterna & låren dock , men avsvalkande va de ju iaf. någon som såg nått tåg.. ?

på kvällen skulle ju jag & bror gå på bio, narnia. men va hade han gjort . GLÖMT BOKA BILJETTER, taaaack för den.
dock, annér kom hit iaf , åkte hem halv två..

nej nu måste jag äta frulle & väcka bror. får sova lite på bussen sen : )

va du än gör , gör det med ett leende.


Kommentarer
Postat av: Annér

Ehh...jag såg ett som kom från höger tror jag..men ja är inte säker :P

2008-07-03 @ 22:54:01
URL: http://arneooscar.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är ni back on track? :O

2008-07-04 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0