I wish for better...

och de kom ! : )

Visst, har veckan gått fort , har den inte ?! känns som de var nyss vi lagade mat och då kändes helgen lååångt borta. nu sitter vi här, helgen framför oss . mmm puss !

vad händer då ? ska träffa annér de mesta , imon vill jag fira kanelbullens dag hoppas ni inte glömt att den är ! ; ) haha , får se vad som händer mer . söndag blir de plugg, ett prov , en inlämning & en redovising . KRÄK på de ! men de är ju bara att göra , visst ?

Känner att detta börjar bli lite lam-blogg, börjar de inte ? jag vet inte redigt va jag ska hitta på, lite tråk att bara läsa blogg och va som händer. och så, är ju mest skolan och shuit nu liksom . jag får väl komma på nått kul , vem vet ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0