And she said..

aareeo...
haha typ ..

Fixade finaste middagen till mamma. världens bästa mamma. hon fick massage på nått ställe i morse av mig&feken och nu var de dags för middag, fast feken var mindre delaktig, pappa var med istället haha.  gjorde någon sallad med melon i , potatis i ugn , kyckling till mig & fredrik & oxbiff eller vart de va till mor&far. Sen en kall&en varm sås till det. det blev reedigt gott tycker jag : )


Godaste melon ! 

 
muuums :)
annér, du måste erkänn att även du tycker de ser gott ut ? ;)





MYS :)

Imon ska jag möta röjens på stan innan skolan. börjar ju inte förrens 12.20 : ) woho bra start för mig (Y) kanske hinner träffa älskling en stund också :) ska försöka hitta skor, mina är sönder :/ stackars mig, jag ääälskar dom ! enkla men praktiska och bra :)

Jag ska nog gå och lägga mid tidigt, packa va jag ska ha med mig och sen gå och lägga mig under täcket. mm mys : )
 sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0