Forever..

look what I can do
with my feet...

Älskade måndagar och tisdagar va? sådär stressigt, tidigt på morgonen och full proppat med lektioner ? okej, ne kankse itne denna veckan : )
började ju somsagt 13.20 igår. "gymmade" på idrotten, haha inget vidare trött efter 15 min på rullbandet. kan inte krafterna komma tillbaka snart? sen var de prov, fick mvg ! många som fick dock , grattis till oss : ) sen lagade vi mat, mums massa med mat ! sen gick vi hem, halv fem. underbar dag och skönt at vara tillbaka !

Idag var de första heeela dagen sen jag var sjuk. trodde inte jag skulle klara ara pigg hela dagen men de gick faktist. sovmorgon till 9.30 och så, haha de är gott äre ! sen att man har de bästa bästa i skolan gör de inte sämre, de piggar upp en också. dock röjens sjuk, BLIR FRISK ! saknar dig !

Nej nu ropar läxorna uppifrån köket
bäst jag får upp och se vad de vill mig (a) någon bok som ska skrivas i , något häfte som ska läsas och skrykas under i och så kankse de är några glosor ska som limmas fast i hjärnan. Kankse är de till&med så, att det är några frågor om cancer som vill besvaras, vad vet jag . som sagt - bäst jag kollar.

Kommentarer
Postat av: Röjens

Siw vill döda oss med engelska! hon kan faan inte tro att vi har något annat än engelska ! skulle vilja säga de på KLF tiden men så sitter ju häxan där :@

2008-09-23 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0