ja må hon leva..

det får bli en likadan
rubrik..

Firade ju somsagt var tessi i fredags. hon fyller 4augusti men bättre sent än aldrig riiight ?! Det var iallafall lyckat ! tessi visste inte att vi skulle fira henne, bara att hon skulle komma hit, och när hon klev innanför dörren blev de JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA ...! fån 8 munnar med halvbra röster allihopa, haha . hon hoppade till och sen vart de hela igång. wok till mat och äppelpajer till efterrätt ! MUMS ! sem blev de lekar, ohemlig och extremt hemliga. det som sas stannar hos wendel, det va så vi sa och så får de bli haha .
SIsta personen gick 10 över ett då gick jag&röjens och la oss. tack min vän för all hjälp, hade aldrig funkar utan dig. halvsjuka mot världen !
det kommer komma in bilder på min bdb senare under kvällen, länk finns under länkar. logiskt nog.

Igår tills idag sov jag hos älskling. Låg och pratade massa, åh jag älskar dig mest !
gick hem till mig idag för att ha släktkalas för mamma. leka med sebbe och så, PRATA kan du inte , hahah ..
kollade på bror som spelade handboll, de vann och han själv gjorde tre mål. BRA ! :D åkte hem , annér åkte hem typ direkt och jag gjrode varma mackor till familjen, duktiga jag !

Imon börjar jag 13.20. så jag kan tänka på er haha . dock kankse jag går till kvart i sex, hoppas faktist på det , såjag iaf få vara en gång med min grupp på matsaken !

En bra helg avslutas med ett kasst inlägg. men det gör ingenting, ni överlever ? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0