Jaa må hon leeeeva !!

MAMMA 42 ÅR ! eller,
24 om man vänder på siffrorna
som hon själv säger att hon vill...

dagen till ära fyller mamma år idag : ) va upp vid fem och sjöng för henne innan hon gick till jobbet, duktiga oss ! ska laga mat sen med pappa och fixa lite. Grattis mor : )
 
Jag tror jag kommer jag friskförklara mig : ) ingen feber idag på hela dagen och ingen idag. jag gick ut & gick nyss i en halv timma. ojoj lååång runda , haha . NOT  och jag dog inte, det var faktist skönt. lite svullen vid ögonen men de får flickorna i skolan stå ut med imon. underbara flickor som jag saknar er !

inte bara flickorna
jag saknar. ÄLSKLING ! ända sen i lördags och då vart jag ju inte särskilt social av mig stackarn. Han skulle kommit idag men va händer då ? jo min bror ligger och spyr´, är inte den ena sjuk så är den andra. men jag tror inte de vart någon allvarligt med honom för innan kl 11 så var han redan trött på att vara sjuk och pratade och gick runt runt som han brukar. nu ska vi ska spela monopol. men får ju offra sig för laget - så att säga ; )

nahe, plikten kallar feken ropar upp ifrån, det är väl dags att börja spela. haha , jag är sämst på detta spel, kommer säkerligt förlora mot min ekonom til bror. ( 14år och skit snål ) men som sagt, offra sig för laget.

Kommentarer
Postat av: röjan

Svullna ögon har vi sett innan ! Woho wendel är frisk <3

2008-09-17 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0