Jaha, va kul, där ser man..

man brukar ha låtar på hjärnan
nu har jag den där frasen..

Westerviks redan gick bra och det var faktiskt kul när man väl kom dit. fick ju inte sitta med vilka man ville i bussen. de e ju faaan, vi som alltid brukar sitta och steka frida.
men det gjorde inget, jag hade trevligt i bussen i allafall . becka & linda i all sin prakt minsann haha .

var där på träningsläger kan man säga och de gick ut på att alla slutta spela i westervikslyftet. jag är nöjd med mina 2 och en halv match , hahaha ..
vi gick iaf till semi, och där vart de 7 mot 5 på planen minsann. man ska inte klaga på dommaren men dom var faktist orättvisa. och ni var bättre flickor, vi skulle haft den där final platsen , men sånt är livet minsann.

hem resan var sjukligt kul skrattade minst en tredje del av tiden. alla var halv lama & trötta efterhelgen och detta sa ju sitt .

- hur vet man om man kissar miljövänligt ?
- man dricker ekologiskt.

så nu vet alla det , hahaha ..
sen, för att komma tillbaka till rubriken så vart de andra nåågot trötta på mig efter ett tag så tessi kom på en ny.
- jaha va kul, håll käften ! tack för den koooompis.

när vi kom hem vart de bara att packa upp lite snabbt & sen fara till willys för att inventera . tur att vi fixade dit pojkarna också, tack för hjälpen . älskling jag är skyldig dig en tjänst , haha . var väl hemma vid halv elva eller något och annér sov här. puss på det !

dagen idag kunde varit bättre. mådde inte hundra. ska bli bättre lovar.
och tack röjens för ditt stöd !
- oj wendel akta så du inte trampar på dina mungipor..

annér <3 var här hemma när jag kom hem. allt blir så mycket lättare och nu taggar jag svenska&samhäll. KRÄK på skolan just nu !

sen blire nog övningköra med far , weeei !

Kommentarer
Postat av: Anonym

menade ingen elakt med de !

2008-09-01 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0